Cognom Al sawalqah

2,535Persones al món
3Països
JordàniaPaís principal (100%)

Saber més sobre cognom Al sawalqah és saber més els individus que, gairebé amb tota seguretat, tenen arrels i avantpassats comuns. És precisament per això que el cognom Al sawalqah sigui més freqüent en regions específiques en comparació amb d'altres. En aquest web teniu la possibilitat de conèixer quins són els països on existeix el major nombre de persones amb cognom Al sawalqah.

El cognom Al sawalqah és típicament de Jordània, on es concentra el 100% dels portadors.

El cognom Al sawalqah al món

La globalització ha fet que els cognoms s'hagin propagat fora de les fronteres del seu país d'origen, de manera que podem trobar cognoms asiàtics a Europa o noms europeus a Àfrica. La mateixa cosa s'aplica per al cognom Al sawalqah, del qual es pot constatar que és orgullosament representat a pràcticament tots els continents. Tanmateix, existeixen regions on el la freqüència de persones amb el cognom Al sawalqah és significativament més gran que a la resta del món.

En el context de la genealogia, el cognom Al sawalqah representa un indici important per traçar les arrels de la família. Els registres civils revelen que els cognoms s'han adaptat al llarg dels segles, modelats per les idiomes locals i les costums dels països en qüestió. Per aquesta raó és perfectament possible que el cognom Al sawalqah aparegui en diferents variants en diferents territoris lingüístics.

El mapa del cognom Al sawalqah


L'oportunitat de consultar en un mapamundi quins països acullen el major nombre de portadors del cognom Al sawalqah és molt útil. En seleccionar el país que us interessa al planisferi, podeu veure el nombre exacte de persones amb el patronímic Al sawalqah en aquell territori, permetent-vos obtenir informació precisa sobre tots els portadors del cognom Al sawalqah que hi viuen actualment. Aquest coneixement contribueix a comprendre no solament d'on el cognom Al sawalqah és originari, sinó també de quina manera les famílies Al sawalqah han viatjat a través dels segles. A més és possible veure a quins indrets s'han arrelat i desenvolupat, i si Al sawalqah és el vostre cognom, hi ha bones raons per intentar saber cap a quins altres països un dels vostres avantpassats va migrar possiblement.

Països amb més Al sawalqah del món

Distribució de Al sawalqah per país

  1. Jordània Jordània (2530)
  2. Emirats Àrabs Units Emirats Àrabs Units (4)
  3. Iemen Iemen (1)

Distribució de Al sawalqah per continent

Àsia
2,535
3 països

Els cognoms més comuns a Jordània

Allah · Saleh · Khatib · Ali · Hassan · Mohamed · Al zubi · Ahmed · Hussein · AwadJordània →

Cognoms relacionats amb Al sawalqah

Preguntas frecuentes sobre el apellido Al sawalqah

¿En qué país es más común el apellido Al sawalqah?

El apellido Al sawalqah es más común en Jordània con 2,530 personas registradas.

¿En cuántos países se encuentra el apellido Al sawalqah?

El apellido Al sawalqah se encuentra en 3 países diferentes alrededor del mundo.

¿Cuántas personas tienen el apellido Al sawalqah?

Según nuestros registros, aproximadamente 2,535 personas tienen el apellido Al sawalqah en todo el mundo.

¿Existe un mapa de distribución del apellido Al sawalqah?

Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido Al sawalqah en los 3 países donde está registrado.

¿Existen apellidos similares a Al sawalqah?

Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a Al sawalqah. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.

Compartir: WhatsApp X Facebook

Si observeu atentament, trobareu en aquest web estadístiques completes perquè disposeu xifres actuals sobre on al món que compten amb la proporció més alta de persones amb el cognom Al sawalqah als quatre cantons del món. D'altra banda examinar les dades de manera molt gràfica al nostre mapa, on els països que presenten la major concentració de persones amb el cognom Al sawalqah apareixen en una coloració més profunda. D'aquesta manera, sense esforç, podeu distingir a quins països Al sawalqah és un nom freqüentment trobat, i on Al sawalqah és un cognom rar o inexistent.

Amb el pas del temps, el cognom Al sawalqah ha anat patint alguns canvis en la seva grafia o forma de pronunciar-se.

No tots els cognoms similars al cognom Al sawalqah tenen relació amb ell. De vegades és possible trobar cognoms semblants al cognom Al sawalqah que tenen un origen i un significat diferents.

Errors en l'escriptura, canvis voluntaris per part dels portadors, modificacions per raó d'idioma... Són moltes les raons per les quals el cognom Al sawalqah pot haver patit canvis o modificacions, i d'aquestes modificacions poden haver aparegut cognoms similars al cognom Al sawalqah, com podem comprovar.

Discernir si va ser abans el cognom Al sawalqah o algun dels cognoms similars a Al sawalqah no sempre és fàcil, ja que són molts els motius que han pogut portar al cognom Al sawalqah a ser escrit o pronunciat d'una altra manera, donant origen a un nou cognom Al sawalqah diferent, però amb una arrel comuna.

  1. Al salaimah
  2. Al aklah
  3. Al shalash
  4. Al saleh
  5. Al khawaldeh
  6. Al salaiteh
  7. Al shaalan
  8. Al shalaldeh
  9. Al ajlah
  10. Al khalaf
  11. Al asali
  12. Al salloum
  13. Al sahel
  14. Al akleh
  15. Al-khawaldeh
  16. Al jalaf
  17. Al-saleh
  18. Al ajal
  19. Al qallal
  20. Al jalal
  21. Al kahali
  22. Al ajalin
  23. Al khalqi
  24. Al sulaihat
  25. Al qallaf
  26. Al qahali
  27. Al salem
  28. Al kayal
  29. Al-shalal
  30. Alas alas
  31. Al sultan
  32. Alsaleh
  33. Alsalman
  34. Al shalaby
  35. Al sulaiman
  36. Alosilla
  37. Al khalifat
  38. Al-sulaiman
  39. Al-khalaf
Compara Al sawalqah amb altres cognoms → Veure infografia de Al sawalqah →

Cerca un altre cognom