Explorar els orígens respecte al cognom Del-puerto implica saber més els individus que, amb tota probabilitat, comparteixen orígens i un llinatge comú. Vet aquí per què el cognom Del-puerto sigui més abundant en una o més nacions respecte a la resta del món. Aquí podeu saber quins són els països on viu el major nombre de portadors del cognom Del-puerto.
El cognom Del-puerto és típicament de Espanya, on es concentra el 99% dels portadors.
El cognom Del-puerto al món
La mobilitat mundial ha provocat que els cognoms s'hagin escampat molt més lluny que del país d'on provenen, pel que noms africans a Amèrica o cognoms americans a Àsia. Això també val per al cognom Del-puerto, el qual és àmpliament present a la majoria de països. Tot i així, existeixen països on el la proporció de persones amb el cognom Del-puerto és significativament més gran que en d'altres països.
Des d'un punt de vista genealògic, el cognom Del-puerto ofereix una clau determinant en la cerca de l'arbre genealògic. Els documents històrics testimonien que els cognoms han evolucionat d'una època a una altra, configurats per les particularitats lingüístiques i les costums dels països en qüestió. No és estrany doncs no ha de sorprendre que el cognom Del-puerto es presenti en declinacions diverses segons els països.
El mapa del cognom Del-puerto
La capacitat de descobrir gràcies a un mapa quines regions compten amb el major nombre de portadors del cognom Del-puerto és extremadament valuosa. En examinar un país en particular al mapa, descobrireu la xifra exacta de persones amb el patronímic Del-puerto dins les seves fronteres, permetent-vos obtenir xifres exactes sobre tots els portadors del cognom Del-puerto presents en aquella nació. Tot això ens ajuda a comprendre no solament d'on el cognom Del-puerto prové, sinó també de quina manera les persones amb aquest cognom han viatjat en les diverses èpoques. Igualment és possible veure a quins països s'han instal·lat i multiplicat, i si Del-puerto és el vostre patronímic, és fascinant explorar cap a quins altres països un dels vostres avantpassats va migrar possiblement.
Països amb més Del-puerto del món
Distribució de Del-puerto per país
-
Espanya (1024)
-
Argentina (6)
-
Estats Units (2)
Distribució de Del-puerto per continent
Els cognoms més comuns a Espanya
Garcia · Rodriguez · Gonzalez · Fernandez · Lopez · Martinez · Sanchez · Perez · Gomez · Martin — Espanya →
Variants del cognom Del-puerto
Delpuerto, Del puerto, Delapuerta.
Cognoms relacionats amb Del-puerto
Dahlberg, Dalberg, Dalberto, Dalbery, Dalbora, Dalbore, Dalbreth, Dalebroux, Dalferes, Dalfrey, Dalhover, Dalibor.
Preguntas frecuentes sobre el apellido Del-puerto
¿En qué país es más común el apellido Del-puerto?
El apellido Del-puerto es más común en Espanya con 1,024 personas registradas.
¿En cuántos países se encuentra el apellido Del-puerto?
El apellido Del-puerto se encuentra en 3 países diferentes alrededor del mundo.
¿Cuántas personas tienen el apellido Del-puerto?
Según nuestros registros, aproximadamente 1,032 personas tienen el apellido Del-puerto en todo el mundo.
¿Existe un mapa de distribución del apellido Del-puerto?
Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido Del-puerto en los 3 países donde está registrado.
¿Existen apellidos similares a Del-puerto?
Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a Del-puerto. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.
Com podeu constatar, posem a disposició aquí el conjunt de les dades pertinents per oferir-vos estadístiques fiables sobre on al món que posseeixen el major nombre de persones amb el cognom Del-puerto a tot el món. Addicionalment consultar els resultats visualment al mapa interactiu, on els països que presenten la major concentració de persones amb el cognom Del-puerto estan marcats amb un matís més pronunciat. Així, en un tres i no res, podeu veure els països on Del-puerto és un patronímic estès, i a quins països Del-puerto és un cognom rarament trobat o totalment desconegut.
Amb el pas del temps, el cognom Del-puerto ha anat patint alguns canvis en la seva grafia o forma de pronunciar-se.
Errors en l'escriptura, canvis voluntaris per part dels portadors, modificacions per raó d'idioma... Són moltes les raons per les quals el cognom Del-puerto pot haver patit canvis o modificacions, i d'aquestes modificacions poden haver aparegut cognoms similars al cognom Del-puerto, com podem comprovar.
Discernir si va ser abans el cognom Del-puerto o algun dels cognoms similars a Del-puerto no sempre és fàcil, ja que són molts els motius que han pogut portar al cognom Del-puerto a ser escrit o pronunciat d'una altra manera, donant origen a un nou cognom Del-puerto diferent, però amb una arrel comuna.
- Delpuerto
- Del puerto
- Delapuerta
- Del piero
- Delpero
- Delporto
- Del-burgo
- Del pero
- Del porto
- Deliberto
- Del-prete
- Dalberto
- Delpercio
- Delporte
- Del fierro
- Deliberti
- Delfierro
- Delport
- Delprato
- Delprete
- Dalporto
- Delapierre
- Del ferro
- Dal porto
- Delibero
- Dalperio
- Del prato
- Del-prado
- Del-barco
- Del-barrio
- Del peral
- Delaport
- Delaporte
- Deliperi
- De la puerta
- Del burgo
- Del verbo
- Daliberto
- Delbert
Cognom Del-puerto
Altres idiomes
Cerca un altre cognom