Explorar els orígens sobre cognom Garcia-loygorri implica saber més la gent que, amb tota probabilitat, tenen arrels i un patrimoni genètic comú. Vet aquí per què el cognom Garcia-loygorri es trobi més en regions específiques que en d'altres. En aquesta pàgina és possible descobrir quins són els països on viu el major nombre de persones amb cognom Garcia-loygorri.
El cognom Garcia-loygorri és típicament de Espanya, on es concentra el 99% dels portadors.
El cognom Garcia-loygorri al món
A causa de la globalització els cognoms s'hagin disseminat molt més lluny que de la regió on van néixer, la qual cosa fa que noms africans a Amèrica o cognoms americans a Àsia. Això també val en el cas del cognom Garcia-loygorri, el qual és orgullosament representat gairebé arreu del món. Malgrat tot, existeixen països on el la freqüència de persones amb el cognom Garcia-loygorri és considerablement més important que a la resta del món.
En el pla de la recerca genealògica, el cognom Garcia-loygorri és una eina essencial per reconstruir els orígens ancestrals. Els arxius històrics posen de manifest que els cognoms s'han transformat al llarg de la història, modelats per les llengües i les cultures dels països en qüestió. En conseqüència passa freqüentment que el cognom Garcia-loygorri existeixi en formes regionals en diferents parts del món.
El mapa del cognom Garcia-loygorri
La possibilitat de descobrir gràcies a un mapa a quins països acullen el major nombre de portadors del cognom Garcia-loygorri és de gran ajuda. En consultar un país en particular al planisferi, descobrireu la quantitat precisa de persones que es diuen Garcia-loygorri dins les seves fronteres, la qual cosa us proporciona estadístiques concretes sobre tots els portadors del cognom Garcia-loygorri que hi viuen actualment. Aquestes informacions permeten a entendre no solament d'on el cognom Garcia-loygorri prové, sinó també de quina manera les persones amb aquest cognom han viatjat al llarg de la història. També es pot observar a quins països s'han instal·lat i multiplicat, i si Garcia-loygorri és el vostre cognom, és apassionant intentar saber on al món un dels vostres predecessors es va instal·lar potser.
Països amb més Garcia-loygorri del món
Distribució de Garcia-loygorri per país
-
Espanya (85)
-
Estats Units (1)
Distribució de Garcia-loygorri per continent
Els cognoms més comuns a Espanya
Garcia · Rodriguez · Gonzalez · Fernandez · Lopez · Martinez · Sanchez · Perez · Gomez · Martin — Espanya →
Variants del cognom Garcia-loygorri
Cognoms relacionats amb Garcia-loygorri
Garagalza, Garcel, Garcela, Garcelan, Garcell, Garcella, Garcelon, Garciaalvarez, Garcialopez, Garcia alarcon, Garcia alcala, Garcia alcañiz.
Preguntas frecuentes sobre el apellido Garcia-loygorri
¿En qué país es más común el apellido Garcia-loygorri?
El apellido Garcia-loygorri es más común en Espanya con 85 personas registradas.
¿En cuántos países se encuentra el apellido Garcia-loygorri?
El apellido Garcia-loygorri se encuentra en 2 países diferentes alrededor del mundo.
¿Cuántas personas tienen el apellido Garcia-loygorri?
Según nuestros registros, aproximadamente 86 personas tienen el apellido Garcia-loygorri en todo el mundo.
¿Existe un mapa de distribución del apellido Garcia-loygorri?
Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido Garcia-loygorri en los 2 países donde está registrado.
¿Existen apellidos similares a Garcia-loygorri?
Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a Garcia-loygorri. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.
Mirant amb més atenció, proposem a la nostra plataforma tota la informació necessària permetent-vos tenir informació actualitzada sobre on al món que acullen la major quantitat de persones amb el cognom Garcia-loygorri arreu del globus. A més consultar els resultats visualment al planisferi, on els països que presenten la major concentració de persones amb el cognom Garcia-loygorri apareixen en un matís més pronunciat. Així, en un tres i no res, podeu veure els països on Garcia-loygorri és un cognom freqüent, i a quins països Garcia-loygorri és un cognom rarament trobat o absent.
És habitual que trobem cognoms similars a Garcia-loygorri. Això es deu a que moltes vegades el cognom Garcia-loygorri ha anat patint mutacions.
El fet que en formar-se els primers cognoms no existís una grafia unificada per al cognom Garcia-loygorri fa que puguem trobar molts cognoms similars a Garcia-loygorri.
Discernir si va ser abans el cognom Garcia-loygorri o algun dels cognoms similars a Garcia-loygorri no sempre és fàcil, ja que són molts els motius que han pogut portar al cognom Garcia-loygorri a ser escrit o pronunciat d'una altra manera, donant origen a un nou cognom Garcia-loygorri diferent, però amb una arrel comuna.
- Garcia loygorri
- Garcia-longoria
- Garcia longoria
- Garcia-ligero
- Garcia-alzorriz
- Garcia-lago
- Garcia-largo
- Garcia-leon
- Garcia-lomas
- Garcialago
- Garciaalonso
- Garcia-alegre
- Garcia largo
- Garcia-lozano
- Garcia-alonso
- Garcia-luengo
- Garcia alzorriz
- Garcia ligero
- Garcia lago
- Garcia-lopez
- Garcia-lajara
- Garcia-lastra
- Garcia-legaz
- Garcialopez
- Garcia-lorenzana
- Garcia alegre
- Garcia-almuzara
- Garcia lajara
- Garcia lastra
- Garcia-lujan
- Garcia legaz
- Garcia-oliva
- Garcia leon
- Garcia lopez
- Garcia alonso
- Garcia luengo
- Garcia-olalla
- Garcia lozano
- Garcia-olias
Cognom Garcia-loygorri
Altres idiomes
Cerca un altre cognom