Saber més respecte al cognom John-charles és comprendre millor les persones que, gairebé amb tota seguretat, posseeixen avantpassats i un patrimoni genètic comú. És precisament per això que el cognom John-charles sigui més abundant en una o més nacions que en d'altres. Aquí teniu la possibilitat de saber on al món el cognom John-charles és més comú entre de portadors del cognom John-charles.
El cognom John-charles té una distribució regional, present a 12 països, sent Dominica el país amb major concentració.
El cognom John-charles al món
La mobilitat mundial ha provocat que els cognoms s'hagin escampat fora de les fronteres del seu país d'origen, de manera que podem trobar cognoms asiàtics a Europa o noms indis a Europa. Això també val pel cognom John-charles, del qual es pot constatar que és àmpliament present a la majoria de països. Tot i així, existeixen regions on el nombre de persones amb el cognom John-charles és considerablement més important que en altres llocs.
Des d'un punt de vista genealògic, el cognom John-charles ofereix una clau determinant en la cerca de l'arbre genealògic. Els documents històrics testimonien que els cognoms han evolucionat d'una època a una altra, influenciats per les particularitats lingüístiques i les costums de cada regió. No és estrany doncs no ha de sorprendre que el cognom John-charles es presenti en declinacions diverses segons els països.
El mapa del cognom John-charles
La possibilitat de descobrir gràcies a un mapa a quins països compten amb el major nombre de portadors del cognom John-charles és extremadament valuosa. En examinar un país específic al mapa, és possible conèixer la quantitat precisa de persones que es diuen John-charles en aquell territori, la qual cosa us proporciona xifres exactes sobre tots els portadors del cognom John-charles residents en aquell país. Tot això ens ajuda a comprendre no solament d'on el cognom John-charles és originari, sinó també de quina manera les famílies John-charles s'han desplaçat al llarg de la història. Igualment es pot observar a quins indrets s'han arrelat i multiplicat, i si John-charles és el nom que porteu, és fascinant descobrir cap a quins altres països un dels vostres avantpassats va migrar possiblement.
Països amb més John-charles del món
Distribució de John-charles per país
-
Dominica (80)
-
Anglaterra (57)
-
Estats Units (26)
-
Trinitat i Tobago (12)
-
Antigua i Barbuda (6)
-
Canadà (6)
-
Saint Lucia (6)
-
Grenada (4)
-
Escòcia (3)
-
Suècia (2)
-
França (2)
-
Bèlgica (1)
Distribució de John-charles per continent
Els cognoms més comuns a Dominica
Joseph · Charles · George · Thomas · Williams · John · Alexander · James · Francis · Shillingford — Dominica →
Variants del cognom John-charles
Cognoms relacionats amb John-charles
Jahangir, Jahangiri, Janakiraman, Jankord, Jankura, Janquart, Janzer, Jaunsaras, Jeancharles, Jeanquart, Jenkerson, Jensrud.
Preguntas frecuentes sobre el apellido John-charles
¿En qué país es más común el apellido John-charles?
El apellido John-charles es más común en Dominica con 80 personas registradas.
¿En cuántos países se encuentra el apellido John-charles?
El apellido John-charles se encuentra en 12 países diferentes alrededor del mundo.
¿Cuántas personas tienen el apellido John-charles?
Según nuestros registros, aproximadamente 205 personas tienen el apellido John-charles en todo el mundo.
¿Existe un mapa de distribución del apellido John-charles?
Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido John-charles en los 12 países donde está registrado.
¿Existen apellidos similares a John-charles?
Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a John-charles. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.
Com podeu constatar, posem a disposició a la nostra plataforma el conjunt de les dades pertinents per oferir-vos estadístiques fiables sobre quins són els països que compten amb la major quantitat de persones amb el cognom John-charles a tot el món. Addicionalment consultar els resultats en format visual al mapa interactiu, en el qual els països que presenten la major concentració de persones amb el cognom John-charles estan marcats amb un to més intens. Gràcies a això, d'un simple cop d'ull, podeu identificar els països on John-charles és un cognom freqüent, i a quins països John-charles és un cognom rarament trobat o totalment desconegut.
Amb el pas del temps, el cognom John-charles ha anat patint alguns canvis en la seva grafia o forma de pronunciar-se.
És habitual que trobem cognoms similars a John-charles. Això es deu a que moltes vegades el cognom John-charles ha anat patint mutacions.
Errors en l'escriptura, canvis voluntaris per part dels portadors, modificacions per raó d'idioma... Són moltes les raons per les quals el cognom John-charles pot haver patit canvis o modificacions, i d'aquestes modificacions poden haver aparegut cognoms similars al cognom John-charles, com podem comprovar.
Discernir si va ser abans el cognom John-charles o algun dels cognoms similars a John-charles no sempre és fàcil, ja que són molts els motius que han pogut portar al cognom John-charles a ser escrit o pronunciat d'una altra manera, donant origen a un nou cognom John-charles diferent, però amb una arrel comuna.
- John charles
- Jean-charles
- Jeancharles
- Jncharles
- Jno-charles
- Jnocharles
- Joncheres
- Juan carlos
- Joncart
- Joncheere
- Jonchiere
- Jonquieres
- Jean-quartier
- Jonkar
- Jancar
- Jonckheere
- Jaunsaras
- Jonkers
- Johnsrud
- Joncker
- Jonckheer
- Jongeward
- Jonquiere
- Jonsgaard
- Juncar
- Juncarol
- Jeanquart
- Jean-gordon
- Janusarson
- Jonker
- Jonquier
- Juancorena
- Juangarcia
- Juanicorena
- Junkere
- Juncker
- Janczura
- Jungers
- Jungreis
Cognom John-charles
Altres idiomes
Cerca un altre cognom