Informar-se millor sobre cognom La font equival a obtenir un major coneixement la gent que, molt probablement, tenen arrels i un patrimoni genètic comú. Aquest és el motiu pel qual el cognom La font es trobi més en regions específiques respecte a la resta del món. En aquesta pàgina és possible descobrir on al món existeix el major nombre de persones amb cognom La font.
El cognom La font té una distribució regional, present a 6 països, sent Estats Units el país amb major concentració.
El cognom La font al món
A causa de la globalització els cognoms s'hagin disseminat molt més lluny que de la regió on van néixer, de manera que podem trobar cognoms asiàtics a Europa o cognoms americans a Àsia. El mateix passa en el cas del cognom La font, que és testimoniat gairebé arreu del món. Malgrat tot, existeixen nacions on el nombre de persones amb el cognom La font és significativament més gran que en altres llocs.
En el pla de la recerca genealògica, el cognom La font és una eina essencial per reconstruir els orígens ancestrals. Els arxius històrics posen de manifest que els cognoms s'han transformat al llarg de la història, configurats per les particularitats lingüístiques i les tradicions culturals de cada regió. En conseqüència passa freqüentment que el cognom La font existeixi en formes regionals en diferents parts del món.
El mapa del cognom La font
La possibilitat de explorar mitjançant un mapa interactiu quines regions compten amb el major nombre de portadors del cognom La font és de gran ajuda. En consultar un país específic al planisferi, és possible conèixer el nombre exacte de persones que es diuen La font en aquell país, la qual cosa us proporciona estadístiques concretes sobre tots els portadors del cognom La font residents en aquell país. Aquestes informacions permeten a entendre no solament de quina part del món el cognom La font prové, sinó també com les famílies La font han migrat en les diverses èpoques. També es pot observar a quins indrets s'han establert i multiplicat, i si La font és el vostre patronímic, és apassionant explorar cap a quines altres regions un dels vostres avantpassats va poder emigrar en el passat.
Països amb més La font del món
Distribució de La font per país
-
Estats Units (13)
-
Veneçuela (12)
-
Trinitat i Tobago (9)
-
Espanya (2)
-
Anglaterra (1)
-
Mèxic (1)
Distribució de La font per continent
Els cognoms més comuns a Estats Units
Smith · Johnson · Williams · Brown · Jones · Miller · Davis · Wilson · Anderson · Taylor — Estats Units →
Variants del cognom La font
Laffont, Lafond, Lafont, Lafonte, Le pont, Li fonti.
Cognoms relacionats amb La font
Labanda, Labandal, Labandeira, Labandera, Labanderia, Labandero, Labandibar, Labandon, Labant, Labendz, Labonde, Labonte.
Preguntas frecuentes sobre el apellido La font
¿En qué país es más común el apellido La font?
El apellido La font es más común en Estats Units con 13 personas registradas.
¿En cuántos países se encuentra el apellido La font?
El apellido La font se encuentra en 6 países diferentes alrededor del mundo.
¿Cuántas personas tienen el apellido La font?
Según nuestros registros, aproximadamente 38 personas tienen el apellido La font en todo el mundo.
¿Existe un mapa de distribución del apellido La font?
Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido La font en los 6 países donde está registrado.
¿Existen apellidos similares a La font?
Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a La font. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.
Mirant amb més atenció, proposem aquí tota la informació necessària permetent-vos tenir informació actualitzada sobre on al món que compten amb la proporció més alta de persones amb el cognom La font arreu del globus. A més consultar els resultats en format visual al mapa interactiu, al qual els països amb el major nombre de persones amb el cognom La font apareixen en un to més intens. Gràcies a això, d'un simple cop d'ull, podeu identificar els països on La font és un nom freqüentment trobat, i a quins països La font és un cognom rarament trobat o absent.
Amb el pas del temps, el cognom La font ha anat patint alguns canvis en la seva grafia o forma de pronunciar-se.
Errors en l'escriptura, canvis voluntaris per part dels portadors, modificacions per raó d'idioma... Són moltes les raons per les quals el cognom La font pot haver patit canvis o modificacions, i d'aquestes modificacions poden haver aparegut cognoms similars al cognom La font, com podem comprovar.
Discernir si va ser abans el cognom La font o algun dels cognoms similars a La font no sempre és fàcil, ja que són molts els motius que han pogut portar al cognom La font a ser escrit o pronunciat d'una altra manera, donant origen a un nou cognom La font diferent, però amb una arrel comuna.
Cognom La font
Altres idiomes
Cerca un altre cognom