Aprofundir el coneixement sobre cognom Abdul nasir significa obtenir un major coneixement les persones que, amb gran certesa, tenen arrels i avantpassats comuns. No és estrany doncs que el cognom Abdul nasir sigui més freqüent en una o més nacions que en d'altres. En aquest web és possible conèixer on al món existeix el major nombre de persones amb cognom Abdul nasir.
El cognom Abdul nasir és típicament de Pakistan, on es concentra el 74% dels portadors.
El cognom Abdul nasir al món
La globalització ha fet que els cognoms s'hagin propagat molt més enllà del seu país d'origen, la qual cosa fa que noms europeus a Oceania o noms indis a Europa. Això també val per al cognom Abdul nasir, el qual és orgullosament representat a pràcticament tots els continents. Tanmateix, existeixen nacions on el nombre de persones amb el cognom Abdul nasir és significativament més gran que en d'altres països.
En el context de la genealogia, el cognom Abdul nasir representa un indici important per traçar les arrels de la família. Els registres civils revelen que els cognoms s'han adaptat al llarg dels segles, influenciats per les llengües i les cultures dels diferents territoris. Per aquesta raó és perfectament possible que el cognom Abdul nasir aparegui en diferents variants en diferents territoris lingüístics.
El mapa del cognom Abdul nasir
La possibilitat de explorar mitjançant un mapa interactiu quines regions acullen el major nombre de portadors del cognom Abdul nasir és molt útil. En seleccionar un país en particular al planisferi, podeu veure el nombre exacte de persones que es diuen Abdul nasir en aquell territori, permetent-vos obtenir informació precisa sobre tots els portadors del cognom Abdul nasir residents en aquell país. Aquest coneixement contribueix a comprendre no solament de quin país el cognom Abdul nasir és originari, sinó també en quines direccions les famílies Abdul nasir han viatjat a través dels segles. A més es pot observar a quins països s'han establert i multiplicat, i si Abdul nasir és el vostre cognom, hi ha bones raons per explorar cap a quins altres països un dels vostres avantpassats va poder emigrar en el passat.
Països amb més Abdul nasir del món
Distribució de Abdul nasir per país
-
Pakistan (590)
-
Nigèria (80)
-
Afganistan (55)
-
Maldives (54)
-
Malàisia (8)
-
Índia (5)
-
Suècia (2)
-
Tailàndia (2)
-
Uganda (2)
-
Filipines (1)
-
Singapur (1)
Distribució de Abdul nasir per continent
Els cognoms més comuns a Pakistan
Khan · Ali · Hussain · Ahmad · Mohammad · Ahmed · Shah · Bakhash · Muhammad · Iqbal — Pakistan →
Variants del cognom Abdul nasir
Abdul-basir, Abdul amir, Abdul gadir, Abdel naser.
Cognoms relacionats amb Abdul nasir
Abadal, Abadalalh, Abadilla, Abatal, Abatelli, Abbatiello, Abd-allah, Abd-el-aziz, Abd-elaziz, Abdala, Abdalahe, Abdalahi.
Preguntas frecuentes sobre el apellido Abdul nasir
¿En qué país es más común el apellido Abdul nasir?
El apellido Abdul nasir es más común en Pakistan con 590 personas registradas.
¿En cuántos países se encuentra el apellido Abdul nasir?
El apellido Abdul nasir se encuentra en 11 países diferentes alrededor del mundo.
¿Cuántas personas tienen el apellido Abdul nasir?
Según nuestros registros, aproximadamente 800 personas tienen el apellido Abdul nasir en todo el mundo.
¿Existe un mapa de distribución del apellido Abdul nasir?
Sí, disponemos de un mapa interactivo que muestra la distribución geográfica del apellido Abdul nasir en los 11 países donde está registrado.
¿Existen apellidos similares a Abdul nasir?
Sí, existen varios apellidos con sonoridad o escritura similar a Abdul nasir. Puedes consultar la lista completa de apellidos similares en esta misma página.
Si observeu atentament, trobareu a la nostra plataforma estadístiques completes permetent-vos tenir xifres actuals sobre els països que posseeixen la major quantitat de persones amb el cognom Abdul nasir als quatre cantons del món. D'altra banda podeu visualitzar-los visualment al nostre mapa, en el qual els països que presenten la major concentració de persones amb el cognom Abdul nasir estan representats per un matís més pronunciat. Així, en un tres i no res, podeu veure els països on Abdul nasir és un nom freqüentment trobat, i a quins països Abdul nasir és un cognom poc comú o inexistent.
És habitual que trobem cognoms similars a Abdul nasir. Això es deu a que moltes vegades el cognom Abdul nasir ha anat patint mutacions.
El fet que en formar-se els primers cognoms no existís una grafia unificada per al cognom Abdul nasir fa que puguem trobar molts cognoms similars a Abdul nasir.
Errors en l'escriptura, canvis voluntaris per part dels portadors, modificacions per raó d'idioma... Són moltes les raons per les quals el cognom Abdul nasir pot haver patit canvis o modificacions, i d'aquestes modificacions poden haver aparegut cognoms similars al cognom Abdul nasir, com podem comprovar.
- Abdul amir
- Abdul gadir
- Abdel naser
- Abdul-basir
- Abdul majid
- Abdul hamid
- Abdul-qadir
- Abdul latif
- Abdul karim
- Abdul jalil
- Abdul bari
- Abdul-zahir
- Abdul gadhir
- Abdul satar
- Abdul malik
- Abdul jabar
- Abdel nabi
- Abdul-amir
- Abdul qawi
- Abdul quadir
- Abdul halim
- Abdulkadir
- Abdulnabi
- Abdul aziz
- Abdulhakim
- Abdulhamid
- Abdulkarim
- Abdulkhalil
- Abdullahi
- Abdul-hadi
- Abdullatif
- Abdulmalik
- Abdul-hakim
- Abdul-hamid
- Abdulrahim
- Abdul-latif
- Abdelgadir
- Abdelasis
- Abdelkadir
Cognom Abdul nasir
Altres idiomes
Cerca un altre cognom